Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa Sokos-verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä.
Kaupan alan lakko voi viivästyttää verkkokaupan toimituksia
Palvelualojen ammattiliitto PAM on julistanut lakon ja muita työtaistelutoimia kaupan alalle. Lakko koskee Inexin keskusvarastoa 17.2.–20.2.2025 sekä Sokos-tavarataloja, Sokos Emotion - ja Prisma-myymälöitä 19.–22.2.2025.
Lakko ja työtaistelutoimet voivat vaikuttaa myymälöiden aukioloaikoihin ja viivästyttää verkkokaupan toimituksia. Postin ja Postnordin arvioitu toimitusaika on 2-6 arkipäivää. Varaston ja myymälöiden lakot voivat viivästyttää Nouto myymälästä -toimitustapaa 2–9 arkipäivään.
Tarkista Sokoksen ja Sokos Emotionin ajantasaiset aukioloajat lakon aikana.
Chat
Asiakaspalvelumme tavoitat nopeiten ja helpoiten chatin kautta ma–pe 8–22, la 10–18. Chat on käytettävissä aukioloaikoina ja löytyy sivun oikeasta alakulmasta.
Yhteydenottolomake
Voit lähettää asiakaspalveluun kysymyksen tai antaa palautetta myymälässä asioinnista oheisella lomakkeella. Ota yhteyttä.
Puhelin
+358 9 4245 8664 (puhelun hinta on operaattorisi hinnaston mukainen pvm/mpm), aukioloajat ma–pe 9–19 ja la 10–18.